Skip to content
Menu

Regulamin serwisu internetowego www.blisko-siebie.pl

Serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.blisko-siebie.pl oraz na jego podstronach, w tym sklep internetowy, należy do Aleksandry Antczak, prowadzącej działalność gospodarczą z siedzibą w Zieleniewie przy ul. Różanej 28/8, NIP: 6711833536, z tym samym adresem do korespondencji,  NIP 6711833536, adres poczty elektronicznej: psycholog@blisko-siebie.pll, numer telefonu: +48 794687024.

Sklep Internetowy www.blisko-siebie.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.

1.2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).

1.3. Definicje:

1.3.1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

1.3.2. FORMULARZ KONTAKTOWY – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym, umożliwiający skontaktowanie się z Usługodawcą.

1.4.3. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

1.4.4. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.

1.4.5. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. 

1.4.6. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

1.3.7. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.

1.3.8. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.

1.3.9. PRODUKT – (1) treść cyfrowa (np. ebook) lub (2) usługa (w tym usługa cyfrowa i inna niż cyfrowa, np. konsultacja online, konsultacja stacjonarna) będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 

1.3.10 PLATFORMA KURSOWA –  miejsce (adres internetowy), gdzie
Sprzedawca udostępnia Kupującym dostęp do treści cyfrowych, w
tym kursów on-line zakupionych za pośrednictwem Sklepu lub
funkcjonalność pozwalająca na udostępnianiu przez Sprzedawcę
Kupującemu zamówionych treści cyfrowych, w tym kursów on-line;

1.3.11. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

1.3.12. SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.blisko-siebie.pl.pl.

1.3.13. SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – ALEKSANDRA ANTCZAK prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Gabinet psychologiczny Aleksandra Antczak wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, prowadząca działalność pod adresem: RÓŻANA 28/8 78-100 ZIELENIEWO z tym samym adresem do korespondencji,  NIP 6711833536, adres poczty elektronicznej: psycholog@blisko-siebie.pll, numer telefonu: +48 794687024

1.3.14. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu (w przypadku rzeczy ruchomych oraz rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi), (2) umowa o dostarczanie Produktu (w przypadku treści cyfrowej lub usługi cyfrowej), (3) umowa o świadczenie lub korzystanie z Produktu (w przypadku usługi innej niż cyfrowa oraz pozostałych Produktów) zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

1.3.15. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego i niebędąca Produktem.

1.3.16. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną –korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

1.3.17. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

1.3.18. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

2.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.

2.1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: adres poczty elektronicznej oraz hasło.
2.1.1.1. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: psycholog@blisko-siebie.pl lub też pisemnie na adres: Różana 28/8, 78-102 Zieleniewo.

2.1.2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

2.1.2.1. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

2.1.3. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola akcji.

2.1.3.1. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: psycholog@blisko-siebie.pl lub też pisemnie na adres: Różana 28/8, 78-102 Zieleniewo.

2.1.4. Korzystanie z Formularza Kontaktowego możliwe jest po (1) przejściu do właściwej zakładki na stronie Sklepu Internetowego, (2) wypełnieniu Formularza Kontaktowego i (2) kliknięciu pola „Wyślij” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W Formularzu Kontaktowym niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej.

2.1.4.1. Usługa Elektroniczna Formularz Kontaktowy świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą wysłania wiadomości za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania korzystania z niego przez Usługobiorcę.

2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Opera; Google Chrome; Safari; Microsoft Edge.

2.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

2.4. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Usług Elektronicznych wskazany jest w pkt. 6. Regulaminu.

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.

3.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

3.3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówienia (dotyczy również umawiania się na konsultację poprzez kalendarz na stronie Sklepu Internetowego):

3.3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.

3.3.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3.4. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży za pomocą Formularza Kontaktowego i uzgodnień mailowych:

3.4.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim skierowaniu przez Klienta do Sprzedawcy zapytania za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zgodnie z pkt. 2.1.4 Regulaminu.

3.4.2. Po skierowaniu przez Klienta zapytania za pomocą Formularza Kontaktowego, Sprzedawca kontaktuje się z Klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta w Formularzu Kontaktowym oraz w miarę możliwości przedstawia mu ofertę skorzystania z usług lub Produktów Sprzedawcy. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą dotarcia do Sprzedawcy wiadomości Klienta o przyjęciu tej oferty lub – w razie prowadzenia negocjacji lub dodatkowych ustaleń – z chwilą uzgodnienia wszystkich kwestii podlegających negocjacjom lub ustaleniom.

3.5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.

4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

4.1.1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

4.1.2. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/.

4.1.2.1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:

4.1.2.1.1. Przelewy24.pl – spółka PAYPRO SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, kapitał zakładowy: 5 476 300,00 zł, NIP 7792369887, REGON 301345068.

4.2. Termin płatności:

4.2.1. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, jednak w przypadku konsultacji nie wcześniej niż na 48 godzin przed wybranym przez Klienta terminem konsultacji.

5. WYKONANIE UMOWY PRZEZ SPRZEDAWCĘ

5.1. Produkt będący ebookiem, webinarem lub inną treścią cyfrową udostępniany jest Klientowi na jego Koncie w terminie 48 godzin od chwili uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy. W przypadku przedsprzedaży dostępu do webinaru, który odbędzie się w terminie określonym w opisie webinaru, Klient uzyskuje dostęp do webinaru od chwili jego rozpoczęcia określonej w w/w opisie.

5.2. Zakupiona przez Klienta konsultacja odbywa się w terminie wybranym przy składaniu Zamówienia, a w przypadku wprowadzenia przez Klienta i Sprzedawcę dodatkowych ustaleń odnośnie konsultacji, w terminie uzgodnionym przez Klienta i Sprzedawcę przed zawarciem Umowy Sprzedaży.

5.3. Klient ma prawo wypowiedzenia Umowy Sprzedaży konsultacji bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (anulowania konsultacji) najpóźniej do 24 godzin przed wybraną przez Klienta godziną konsultacji. Powyższe wypowiedzenie (anulowanie) może zostać dokonane telefonicznie, sms albo za pośrednictwem poczty elektronicznej. Chęć wypowiedzenia Umowy w terminie późniejszym niż określony wyżej rozpatrywana jest indywidualnie, przy uwzględnieniu przyczyn i podstaw wypowiedzenia. W braku odmiennych ustaleń zastosowanie mają reguły powszechnie obowiązującego prawa, zgodnie z którymi: 

5.3.1. Klient ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy koszty, które Sprzedawca poniósł w celu należytego wykonania Umowy Sprzedaży; obowiązany jest także zapłacić Sprzedawcy część ceny lub wynagrodzenia odpowiadającą dotychczas wykonanym czynnościom. 

5.3.2. W przypadku gdy cena lub wynagrodzenie zostały zapłacone w całości lub części, rozliczenie może nastąpić zgodnie z prawem w drodze kompensaty (potrącenia) wzajemnych zobowiązań Sprzedawcy oraz Klienta z tytułu wypowiedzenia Umowy Sprzedaży.

5.4. Niezależnie od pkt. 5.3-5.3.3 wyżej, Klientowi będącemu konsumentem (albo osobą fizyczną, o której mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego) przysługuje także ustawowe prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zawarcia. W takim wypadku stosuje się postanowienia pkt. 8 Regulaminu regulujący sposób i termin realizacji prawa odstąpienia od umowy.

5.5. Postanowienia niniejszego pkt. 5 Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek uprawnień przysługujących ustawowo konsumentom lub osobom fizycznym, o których mowa w art. 385[5] Kodeksu Cywilnego.

6. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

6.1. Niniejszy punkt 6. Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego.

6.2. Reklamacja może zostać złożona na przykład:

6.2.1. pisemnie na adres: Różana 28/8, 78-102 Zieleniewo;

6.2.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: psycholog@blisko-siebie.pl.

6.3. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową; (2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.4. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

6.6. Podstawa i zakres odpowiedzialności ustawowej Sprzedawcy są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży:

6.6.1. W przypadku reklamacji Produktu – treści lub usługi cyfrowej odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w
szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.

6.7. Zawarte w punkcie 6.6.1 Regulaminu postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się również do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

7.1 Odstąpienie od umowy przez Konsumenta
7.1.1. Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy treść cyfrowa lub
środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do treści cyfrowej lub
pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione konsumentowi lub
fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które konsument wybrał
samodzielnie w tym celu, lub gdy konsument lub takie urządzenie,
uzyskali do niej dostęp
7.1.2. Dostawa usługi, w szczególności usługi psychoterapeutycznej,
następuje na zasadach i w terminie każdorazowo ustalonym z
Kupującym.

7.1.3. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej ze
Sprzedawcą, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów
innych niż przewidziane przepisami prawa i ewentualnie wskazane w
regulaminie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia
do Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy przed jego upływem; wzór
oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawiera m.in. załącznik nr 2 do
ustawy o prawach konsumenta.
7.1.4. Uprawnienie to nie przysługuje w szczególności w przypadku umowy o
dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku
materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny,
jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią
zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci
prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a
przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa
w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta
oraz w przypadku umowy o świadczenie usług, za które konsument jest
zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni
usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i
przyjął to do wiadomości;
7.1.5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone: pisemnie
na adres Sprzedawcy lub e-mailem.
7.1.6. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu z wykorzystaniem
wzoru, o którym mowa wyżej, Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie
przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania
tego oświadczenia.
7.1.7. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, uważa się ją za
niezawartą.
7.1.8. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej,
zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy.
7.2.Rękojmia, odpowiedzialność za zgodność towaru z umową
7.2.1.Wyłączona jest rękojmia w przypadku umów zawartych pomiędzy
sprzedawcą a kupującym niebędącym konsumentem.
7.2.2. Do umów zawartych pomiędzy sprzedawcą a kupującym będącym
konsumentem stosuje się przepisy o odpowiedzialności za zgodność
treści cyfrowych z umową, które zawarte są w ustawie o prawach
konsumenta.

8. Kursy on-line
8.1.1. Realizacja zamówienia obejmującego kurs on-line (dalej: “kurs”)
następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez
Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej
instrukcję uzyskania dostępu do zawartości kursu na Platformie
Kursowej
8.2.2. Dostęp do treści wchodzących w skład kursu może być ograniczony
czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie na stronie Sklepu
lub na odpowiedniej stronie sprzedażowej. W takiej sytuacji, po upływie
wskazanego okresu czasu, Kupujący traci dostęp do kursu. Jeżeli
dostęp do kursu przyznawany jest na czas nieoznaczony, Sprzedawca
może podjąć decyzję o wyłączeniu dostępu do kursu w każdej chwili, o
czym uprzedzi Kupującego co najmniej z czternastodniowym
wyprzedzeniem.. Po upływie wskazanego terminu dostępu do kursu
wygasa.
8.2.3. Inne postanowienia dotyczące kursów on-line znajdują się
każdorazowo w odpowiednim opisie przy konkretnym produkcie.

 
9. Prawa własności intelektualnej
9.1. Wszystkie produkty, usługi i treści cyfrowe dostępne w serwisie są
utworami i podlegają ochronie prawa autorskiego i innych właściwych
przepisów o własności intelektualnej, a prawa autorskie przysługują
Sprzedawcy.
9.2. Rozpowszechnianie wyżej wskazanych treści przez Kupującego bez
zgody Sprzedającego, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach
dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich
przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością
cywilną lub karną.

10. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

10.1 Metody rozwiązywania sporów bez udziału sądu to między innymi (1) umożliwienie zbliżenia stanowisk stron, np. poprzez mediację; (2) zaproponowanie rozwiązania sporu, np. poprzez koncyliację oraz (3) rozstrzygnięcie sporu i narzucenie stronom jego rozwiązania, np. w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zasady dostępu do tych procedur oraz przyjazna wyszukiwarka podmiotów zajmujących się polubownym rozwiązywaniem sporów dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

10.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy, którego zadaniem jest między innymi udzielanie konsumentom informacji dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Z punktem konsument może się skontaktować: (1) telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 55 60 332 lub 22 55 60 333; (2) za pomocą poczty elektronicznej – przesyłając wiadomość na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub (3) pisemnie lub osobiście – w Centrali Urzędu przy placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie (00-030).

10.3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego; (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji; lub (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

10.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).

9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

9.1. Niniejszy punkt 9. Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę niebędącego konsumentem ani osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

9.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

9.3. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostaje wyłączona. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

9.5. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

9.6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

9.7. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta w stosunku do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.

9.8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą

10. ZASADY KORZYSTANIA Z PRODUKTU – TREŚCI I USŁUGI CYFROWE

10.1. Niniejszy punkt 10. Regulaminu określa domyślne zasady korzystania z Produktów – treści i usług cyfrowych dostępnych w Sklepie Internetowym. Zasady te mają zastosowanie w razie braku ustalenia dla danego Produktu indywidualnych warunków korzystania z Produktu lub w zakresie nieuregulowanym indywidualnymi warunkami (np. w przypadku licencji udzielanej przez producenta danego Produktu zastosowanie będzie miała licencja producenta).

10.2. Prawa do Produktu, w tym także prawa autorskie w przypadku Produktów stanowiących utwór w rozumieniu Prawa Autorskiego, przysługują Sprzedawcy bądź innym uprawnionym podmiotom trzecim.

10.3. Klient na podstawie zawartej Umowy Sprzedaży jest uprawniony korzystać z Produktu w sposób oraz w zakresie niezbędnym do korzystania z niego dla celów określonych Umową Sprzedaży, a w razie braku ich określenia dla celów, w których zazwyczaj korzysta się z Produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk.

10.4. Korzystanie przez Klienta z Produktu możliwe jest wyłącznie dla użytku własnego Klienta, w tym w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące oraz odmiennych postanowień Umowy Sprzedaży: (1) Klient nie jest uprawniony do udostępniania Produktu osobom trzecim; (2) Klient nie jest uprawniony do wykorzystywania Produktu w celach zarobkowych, w tym do wprowadzania Produktu do obrotu; (3) Klient nie jest uprawniony do przenoszenia, sublicencjonowania ani upoważniania innych osób do korzystania z Produktu; (4) Klient nie jest uprawniony do kopiowania, powielania, modyfikowania, adaptowania, tłumaczenia, odkodowywania, dekompilowania, dezasemblowania lub jakichkolwiek innych prób ingerencji w Produkt, chyba że jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego korzystania z Produktu zgodnie z Umową Sprzedaży.

10.5. Korzystanie przez Klienta z Produktu możliwe jest przez czas określony Umową Sprzedaży.

10.6. Sprzedawca może dokonać zmiany Produktu, która nie jest niezbędna do zachowania jego zgodności z Umową Sprzedaży, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z uzasadnionych przyczyn, tj. zmiana jest niezbędna do dostosowania treści cyfrowych lub usługi cyfrowej do nowego środowiska technicznego lub do wzrostu liczby użytkowników lub z innych istotnych względów eksploatacyjnych – oraz wyłącznie w zakresie w jakim ta przyczyna wpływa na zmianę. Sprzedawca nie może jednak dokonać zmiany Produktu dostarczanego w sposób jednorazowy. Wprowadzenie zmiany, o której mowa powyżej, nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie konsumenta, a Sprzedawca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie. Jeżeli zmiana, o której mowa powyżej, istotnie i negatywnie wpływa na dostęp konsumenta do Produktu lub korzystanie z niego, Sprzedawca jest zobowiązany poinformować konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem na trwałym nośniku o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawie do wypowiedzenia Umowy Sprzedaży bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana. Prawo wypowiedzenia, o którym mowa w zadaniu poprzednim nie ma zastosowania, jeżeli Sprzedawca zapewnił konsumentowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży, w stanie niezmienionym.

11. OPINIE O PRODUKTACH

11.1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o Produktach oraz o Sklepie Internetowym na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu.

11.2. Wystawienie opinii przez Klienta możliwe jest po skorzystaniu z formularza umożliwiającego dodanie opinii o Produkcie lub Sklepie Internetowym. Formularz ten może być udostępniony bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu) lub może zostać udostępniony za pomocą indywidualnego linku otrzymanego przez Klienta po zakupie na podany przez niego adres poczty elektronicznej. Dodając opinię, Usługobiorca może również dodać ocenę graficzną lub zdjęcie Produktu – jeżeli taka opcja jest dostępna w formularzu opinii. 

11.3. Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie. Opinia o Sklepie Internetowym może być wystawiona przez osobę będącą Klientem Sklepu Internetowego.

11.4. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania
zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.

11.5. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (np. przy danym Produkcie) lub w zewnętrznym serwisie zbierającym opinie, z którym współpracuje Sprzedawca i do którego odsyła na stronie Sklepu Internetowego (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego).

11.6. Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:

11.6.1. Opublikowanie opinii wystawionej za pomocą formularza dostępnego bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego wymaga wcześniejszej weryfikacji przez Sprzedawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca jest Klientem Sklepu Internetowego – w tym wypadku Sprzedawca sprawdza, czy osoba ta dokonała zakupu w Sklepie Internetowym, a w przypadku opinii o Produkcie sprawdza dodatkowo, czy zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki.

11.6.2. Sprzedawca wysyła swoim Klientom (w tym także za pomocą zewnętrznego serwisu zbierającego opinie, z którym współpracuje) indywidualny link na podany przez niego przy zakupie adres poczty elektronicznej – w ten sposób dostęp do formularza opinii otrzymuje wyłącznie Klient, który dokonał zakupu Produktu w Sklepie Internetowym.

11.6.3. W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.

11.7. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane w trybie analogicznym do procedury reklamacyjnej wskazanej w punkcie Regulaminu.

11.8. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów. Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca nie udostępnia sponsorowanych opinii.

12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

12.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

12.2. Zmiana Regulaminu:

12.2.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów lub terminów płatności, podlegania obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu; zmiany zakresu lub formy świadczonych Usług Elektronicznych; dodania nowych Usług Elektronicznych; konieczności przeciwdziałania nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Sklepu Internetowego, w tym Usług Elektronicznych i Usługobiorców/Klientów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

12.2.2. Powiadomienie o proponowanych zmianach wysyłane jest z wyprzedzeniem co najmniej 15 dni przed dniem wejścia w życie tych zmian, z zastrzeżeniem zmiana może być wprowadzona bez zachowania 15-dniowego okresu powiadomienia w przypadku, gdy Usługodawca: (1) podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązany jest do zmiany Regulaminu w sposób, który uniemożliwia mu dotrzymanie 15-dniowego okresu powiadomienia; lub (2) musi w drodze wyjątku zmienić swój Regulamin, aby przeciwdziałać nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Sklepu Internetowego, w tym Usług Elektronicznych i Usługobiorców/Klientów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa. W dwóch ostatnich przypadkach, o których mowa w zdaniu poprzednim, wprowadzenie zmian następuje ze skutkiem natychmiastowym, chyba że możliwe lub konieczne jest zastosowanie dłuższego terminu wprowadzenia zmian, o czym każdorazowo powiadamia Usługodawca.

12.2.3. W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) Usługobiorca ma prawo rozwiązać umowę z Usługodawcą przed upływem okresu powiadomienia o proponowanych zmianach. Rozwiązanie takie staje się skuteczne w terminie 15 dni od dnia otrzymania powiadomienia. W przypadku zawarcia umowy o charakterze ciągłym, zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli został prawidłowo powiadomiony o zmianach, zgodnie z okresem powiadomienia przed ich wprowadzeniem i nie rozwiązał w tym okresie umowy. Dodatkowo w dowolnym momencie po otrzymaniu powiadomienia o zmianach, Usługobiorca może zaakceptować wprowadzane zmiany i tym samym zrezygnować z dalszego trwania okresu powiadomienia. W przypadku zawarcia umowy o innym charakterze niż umowy ciągłe, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorcy przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

12.2.4. W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych konsument ma prawo odstąpienia od umowy.

12.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Postanowienia wstępne

  1. We wszelkich sprawach związanych z Serwisem możliwy jest szybki i efektywny kontakt na adres przedsiębiorstwa, mailowo: psycholog@blisko-siebie.pl oraz telefonicznie (794687024)
  2. Sprzedawca udostępnia Użytkownikowi Regulamin w sposób nieodpłatny; jest on widoczny na dole Serwisu. Treść Regulaminu może zostać utrwalona przez Użytkownika poprzez jego pobranie, zapisanie na nośniku lub wydrukowanie w każdej chwili ze strony Serwisu.
  3. W ramach korzystania ze Serwisu, zakazane jest dostarczanie lub przekazywanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez rozsyłanie treści zabronionych przepisami prawa, w tym w ramach formularzy dostępnych w Serwisie lub naruszające w jakikolwiek sposób uprawnienia lub obowiązki przewidziane przepisami powszechnie obowiązującymi, w tym prawa własności intelektualnej.
  4. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca umożliwia założenie i utrzymywanie konta oraz złożenie zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia przez Kupującego ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie treści cyfrowych, w tym m.in. kursów on-line na platformie kursowej, e-booków, webinarów lub usług psychoterapeutycznych, opisanych w Serwisie.
  5. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest: dostęp do Internetu, urządzenie wraz z oprogramowaniem umożliwiającym korzystanie z Internetu, aktywny adres e-mail, założenie konta.
  6. Kupujący ma obowiązek podania prawdziwych danych osobowych.
  7. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji,
  8. Użytkownik jest uprawniony do korzystania z Serwisu wyłącznie na użytek osobisty. Oznacza to w szczególności, że korzystanie z zasobów Serwisu nie jest dopuszczalne w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności komercyjnej. Warunkiem korzystania z Serwisu jest: dostęp do Internetu, urządzenie wraz z oprogramowaniem umożliwiającym korzystanie z Internetu.
  9. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru lub usługi obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również
    informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
  10. Jeżeli dany towar lub dana usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego towaru lub tej usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
  11. Sprzedawca nie udziela gwarancji i usług posprzedażnych.

Konto użytkownika sklepu

  1. Założenie konta odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, wyłącznie za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili usunąć Konto, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy. Usunięcie Konta nie spowoduje usunięcia danych o złożonych zamówieniach z wykorzystaniem konta. Prowadzenie konta jest bezpłatne. Do korzystania z konta niezbędny jest dostęp do Internetu oraz urządzenie wraz z oprogramowaniem umożliwiającym korzystanie z Internetu.
  2. Konto pozwala na dostęp do historii złożonych przez Zarejestrowanego użytkownika zamówień w Sklepie. Zarejestrowany użytkownik loguje się do Konta z wykorzystaniem podanego w formularzu rejestracyjnym adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
  3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby formalnie nieuprawnione.
  4. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  5. W reklamacji związanej z funkcjonowaniem Serwisu, w tym sklepu, Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje Konsumentów w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta będącego Konsumentem o jej rozstrzygnięciu na papierze lub innym trwałym nośniku, w szczególności na adres e-mail składającego reklamację; w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji od Kupującego niebędącego Konsumentem, termin na rozpatrzenie reklamacji ulega wydłużeniu każdorazowo o 14 dni od dnia uzyskania dodatkowych informacji, przy czym łączny czas nie może przekroczyć 45 dni.

Złożenie zamówienia

  1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Kupującego produktów. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym prawdziwych danych osobowych. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się oraz akceptacja Regulaminu, co Kupujący potwierdza poprzez zaznaczenie odpowiedniego oświadczenia na etapie składania zamówienia. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą. Ponadto niezbędne jest zaakceptowanie, przed złożeniem zamówienia, regulaminów produktów i usług, których ma dotyczyć umowa, jeśli taki regulamin dla nich został sporządzony. Zaakceptowanie Regulaminu oraz – ewentualnie – regulaminów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jest dobrowolne, ale niezbędne do skutecznego złożenia zamówienia. Ponadto Kupujący powinien oświadczyć o zapoznaniu się z Polityką Prywatności oraz udzielić zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu zamówienia na potrzeby zawarcia oraz spełnienia umówionego świadczenia, poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka lub wybrania odpowiedniej opcji wyświetlanej w trakcie składania zamówienia. Oświadczenie o zapoznaniu się z Polityką Prywatności oraz udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższym zakresie jest dobrowolne, ale niezbędne w celu złożenia zamówienia.
  3. W przypadku zamówienia dotyczącego dostarczenia przez Sprzedawcę treści cyfrowej, Kupujący ponadto powinien wyrazić zgodę na dostarczenie treści cyfrowych lub usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka lub wybrania odpowiedniej opcji wyświetlanej w trakcie składania zamówienia. Wyrażając zgodę na dostarczenie treści cyfrowych lub usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Kupujący oświadcza jednocześnie, że jest świadomy utraty przez to prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Udzielenie powyższej zgody jest dobrowolne, jednakże brak udzielenia zgody spowoduje dostarczenie treści cyfrowej po upływie okresu umożliwiającego złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia.
  5. Z chwilą uznania środków finansowych w systemie obsługującym płatność (w zależności od wybranej formy płatności) umowę pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą uznaje się za zawartą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia; w przypadku wyrażenia zgody na dostarczenie treści cyfrowych lub realizacji w pełni usługi objętych zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, e-mail będzie zawierał również informację o wyrażeniu takiej zgody przez Kupującego.
  6. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany poprzez pocztę elektroniczną na adres podany w formularzu zamówienia o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
  7. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z powyższym zapisem.

Płatność

  1. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.
  2. Płatności elektroniczne Sklepu, obsługiwane są przez następującego operatora płatności: PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
  3. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

Dostawa towaru lub usługi oraz Odstąpienie od umowy przez Konsumenta

  1. Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp
  2. Dostawa usługi, w szczególności usługi psychoterapeutycznej, następuje na zasadach i w terminie każdorazowo ustalonym z Kupującym.
  3. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów innych niż przewidziane przepisami prawa i ewentualnie wskazane w regulaminie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy przed jego upływem; wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawiera m.in. załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.
  4. Uprawnienie to nie przysługuje w szczególności w przypadku umowy o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta oraz w przypadku umowy o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
  5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone: pisemnie na adres Sprzedawcy lub e-mailem.
  6. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu z wykorzystaniem wzoru, o którym mowa wyżej, Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia.
  7. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy.

Rękojmia, odpowiedzialność za zgodność towaru z umową

  1. Wyłączona jest rękojmia w przypadku umów zawartych pomiędzy sprzedawcą a kupującym niebędącym konsumentem.
  2. Do umów zawartych pomiędzy sprzedawcą a kupującym będącym konsumentem stosuje się przepisy o odpowiedzialności za zgodność treści cyfrowych z umową, które zawarte są w ustawie o prawach konsumenta.

Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są wyłącznie w celu obsługi zamówień, konta  oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności.

Kursy on-line

  1. Realizacja zamówienia obejmującego kurs on-line (dalej: “kurs”) następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję uzyskania dostępu do zawartości kursu na Platformie Kursowej
  2. Dostęp do treści wchodzących w skład kursu może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie na stronie Sklepu lub na odpowiedniej stronie sprzedażowej. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu czasu, Kupujący traci dostęp do kursu. Jeżeli dostęp do kursu przyznawany jest na czas nieoznaczony, Sprzedawca może podjąć decyzję o wyłączeniu dostępu do kursu w każdej chwili, o czym uprzedzi Kupującego co najmniej z czternastodniowym wyprzedzeniem.. Po upływie wskazanego terminu dostępu do kursu wygasa.
  3. Inne postanowienia dotyczące kursów on-line znajdują się każdorazowo w odpowiednim opisie przy konkretnym produkcie.

 Prawa własności intelektualnej

  1. Wszystkie produkty, usługi i treści cyfrowe dostępne w serwisie są utworami i podlegają ochronie prawa autorskiego i innych właściwych przepisów o własności intelektualnej, a prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
  2. Rozpowszechnianie wyżej wskazanych treści przez Kupującego bez zgody Sprzedającego, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy
    b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą
    c) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Sprzedawca oświadcza, że usługi i treści dostarczane za pośrednictwem Sklepu nie zastępują psychoterapii ani innych działań o charakterze leczniczym i terapeutycznym.
  3. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania działalności przez Sprzedawcę na podstawie przepisów prawa polskiego. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
  4. W przypadku istnienia właściwości przemiennej uznaje się, że Sprzedawca i Kupujący zgodnie postanowili poddać spory wynikłe z umów zawartych za pośrednictwem Sklepu sądowi właściwemu miejscowo z uwagi na siedzibę Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  6. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20.12.2023 roku